کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی گیگابایت از ۳ گوشی هوشمند مقرون به صرفه دیگر

گیگابایت شرکتی تایوانی است که بیشتر در بازار ساخت مادربردهای حرفه‌ای فعالیت دارد، اما به نظر می‌رسد ساخت گوشی‌های هوشمند به‌قدری سوده است که این شرکت نیز به سمت تولید این محصول روی آورده، در همین راستا گیگابایت دیروز از ۳ گوشی هوشمند مقرون با نام‌های Gsmart Guru GX،Mika MX و  Roma RX رونمایی کرد.


GSmart phones

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ برای شروع به سراغ شاخص‌ترین عضو این خانواده یعنی GSmart Guru GX می‌رویم. این محصول دارای صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن  ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و در سینه از پردازنده هشت هسته‌ای مبتنی بر معماری ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ که بر روی فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده بهره می‌برد. به مشخصات سخت‌افزاری قید شده باید ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگا پیکسلی با بهره‌گیری از سنسور Exmor، دوربین دوم با وضوح ۵ مگا پیکسل و باتری ۲,۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Gigabyte-GSmart-Guru-GX

GSmart Mika MX نیز همانند محصول قبلی دارای صفحه‌نمایشی ۵ اینچی اما با وضوح تصویر ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل بوده و قرار است اسنپ‌دراگون ۴۱۰ چهار هسته‌ای که بر روی فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کلاک شده قلب تپنده آن را به تپش درآورد. تکمیل کننده این مشخصات را می‌توان یک گیگابایت حافظه رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی و جلو ۵ و ۲ مگا پیکسلی دانست. انرژی کل این سخت‌افزار را قرار است باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید. شاید بارزترین قابلیت GSmart Mika MX را بتوان پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان و اتصال به شبکه LTE دانست.

Gigabyte-GSmart-Roma-RX

آخرین محصول معرفی شده توسط گیگابایت Roma RX نام دارد.
Roma RX نیز از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن نه‌چندان جالب ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل استفاده می‌کند. در دل این گوشی هوشمند از پردازنده میان رده MT6582 ساخت مدیاتک با فرکانس کار ۱.۲ گیگاهرتز، رم ۵۱۲ مگابایتی و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی به کار گرفته شده و انرژی دستگاه را قرار است یک باتری با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین کند.Roma RX همانند دیگر میان رده‌های بازار در قاب پشتی از دوربین ۵ مگا پیکسلی و در جلو از دوربینی با کیفیت VGA بهره می‌برد.

Gigabyte-GSmart-Mika-MX

به گفته گیگابایت GSmart Mika MX و Roma RX از ابتدای ماه آینده و GUru GX از فروردین ماه با بهره بردن از اندروید ۴.۴ کیت‌کت با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه در بازارهای آسیایی قابل دسترس خواهند بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24929 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/11/11 تعداد مشاهده: 1447
سافت گذر